Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Регулювання клапанів у Києві

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити Регулювання клапанів Регулювання клапанів в Києві

Процес роботи

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом 📞
  2. Наш фахівець консультує Вас з питання зазорів клапанів
  3. Проводиться регулювання зазорів клапанів ⚙️
  4. Віддаємо Вам справну машину 😉

Скільки коштує регулювання клапанів

Перевірка і регулювання зазорів клапанів
від 1500 грн

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Наша робота з регулюванням клапанів

ДОСВІД РОБОТИ

ДОСВІД РОБОТИ

Більше 7 років роботи з дизельними двигунами. Більше 350 різних моделей авто були в роботі

Перевірка проміжків

Перевірка проміжків

Наш дизель сервіс успішно діагностує несправності двигуна і визначає проблеми з зазорами клапанів

ВІД А ДО Я

ВІД А ДО Я

При регулюванні клапанів у нас, ви можете бути впевнені в якості всіх наших робіт

Також ми виконуємо

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Майстри нашого СТО Турбо Дизель Сервіс добре знають особливості дизельних двигунів і параметри їх налаштування. Пропонуємо доступні ціни на регулювання клапанів.

Коли потрібно регулювати клапани

Визначити, що потрібне регулювання клапанів на дизельному або бензиновому двигуні можна за такими ознаками:

  • Під час роботи на холостих обертах чути цокання в моторному відсіку.
  • Помітно знизилася потужність, що позначається на швидкості розгону, ускладнює обгони на трасі, уповільнює підйом на гірку.
  • Ускладнився запуск двигуна на холодну вранці або після тривалого простою.
  • Мотор працює не на всіх циліндрах (троїть).

Зазвичай за таких симптомів у нашому автосервісі в Києві перевіряється компресія, адже подібні ознаки можуть бути від сильного зносу стінок циліндрів. Коли компрессометр, вкручений у свічковий отвір, показує низькі значення, ми виконуємо тест. Майстер впорскує в циліндр трохи оливи та повторює замір. Якщо справа була в запалих поршневих кільцях або сильному зносі стінок циліндрів, повторний вимір покаже кращий результат (масло ущільнить щілини, компресія короткочасно зросте). Коли результат вимірювань не змінюється, винні неправильні теплові зазори (стиснене повітря виходить у впускний або випускний колектор), і потрібне регулювання клапанів, ціна якого дуже доступна.

Як часто потрібне регулювання клапанів

Регулювання клапанів у Києві, в нашому СТО, можливе на будь-якому автомобілі за різних пробігів. Автовиробники вказують в інструкції з експлуатації до своїх моделей, як часто потрібно проводити подібне обслуговування. Для автомобілів з регулювальним гвинтом така процедура передбачена кожні 30 000 км. Хоча є й винятки – наприклад, деякі двигуни Honda. Хоча в них є гвинти для налаштування, регулювання зазорів клапанів потрібне не частіше, ніж 100 000 км. 

Якщо в конструкції ГБЦ застосовуються регулювальні шайби, вони зношуються повільніше, тому перевірка теплових зазорів потрібна раз на 40 000-80 000 км. Майстри нашого СТО в Києві добре знають регламент для кожної моделі авто і підкажуть, коли слід звернутися за обслуговуванням, щоб робота двигуна не погіршилася. 

Що буде, якщо не регулювати клапани

Економія на вартості регулювання клапанів або банальна зайнятість і несвоєчасне виконання процедури призводять до поганих результатів. Зазвичай, тепловий зазор з часом збільшується. Тоді клапан закривається не повністю. Стиснене в циліндрах повітря почне виходити назовні, компресія впаде, стане важко завести ДВЗ (найбільше це проявляється на холодну, а взимку взагалі доведеться залишити автомобіль та викликати таксі). Збільшиться витрата палива, а потужність впаде.

Якщо сильно збільшилися теплові зазори на впускних клапанах, відпрацьовані гази почнуть надходити у впускний колектор (пролунає гучний хлопок, піде дим з-під капота). При розширенні зазорів випускних клапанів гази передчасно підуть на вихід, призвівши до вибуху у випускному колекторі. Вибухи повітряно-паливної суміші за межами камери згоряння (такого виробник не передбачав) збільшать температуру та посприяють прогару клапанів. Доведеться демонтувати ГБЦ і міняти клапани з направляючими, що довше й дорожче, ніж ціна регулювання клапанів у Києві, в нашому Турбо Дизель Сервіс.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Особливості регулювання клапанів

Регулювання теплових зазорів на автомобілях з дизельним або бензиновими ДВЗ, оснащеним спеціальними гвинтами, відбувається в нашому СТО в Києві завжди на холодну. Мотору потрібно охолонути до температури 18-25 градусів, інакше виникнуть похибки.

Алгоритм регулювання клапанів

Робота ведеться в такій послідовності:

  1. Піддомкрачується права сторона автомобіля.
  2. У моторному відсіку демонтується декоративна плита ДВЗ, знімається клапанна кришка (за необхідності можна прибрати короб повітряного фільтра та інші елементи, що заважають).
  3. Перший циліндр зводиться у верхню мертву точку.
  4. На шківі розподільного вала робляться позначки на 0, 90, 180 градусів, щоб потім швидко його прокручувати та відкривати/закривати необхідні клапани.
  5. У послідовності, зазначеній в інструкції з експлуатації, проводять регулювання на кожному циліндрі.
  6. Накидним ключем послаблюють контргайку, заводять щуп, викруткою докручують потрібне положення гвинта, затягують контргайку. 

На яких марках ми регулюємо зазори клапанів

Переваги регулювання клапанів у Турбо Дизель Сервіс

Наші майстри перевіряють кожен зазор двічі для надійності. Якщо в конструкції ГБЦ використовуються регулювальні шайби, знадобиться комплект нових. Ми підбираємо їхню товщину мікрометром, витягуємо відпрацьовані шайби та вставляємо на їхнє місце нові. Це не завжди легко, але у нас є спеціалізовані пристосування. Після закінчення процедури змінюється прокладка клапанної кришки, щоб унеможливити протікання масла.

Важливо довіряти регулювання клапанів тільки професіоналам, оскільки помилкові налаштування тільки зашкодять двигуну. Занадто короткі зазори збільшать ударне навантаження на сідла, що спричинить прискорене вироблення. Потім доведеться відновлювати ГБЦ, наварюючи сідла аргоном та фрезеруючи їх. Малі зазори й нагрівання призведуть до подовження клапана та його можливого зіткнення з поршнем, що потребуватиме капітального ремонту ДВЗ. Ціна ж регулювання у наших фахівців у Києві доволі доступна, тому запрошуємо вас на цю процедуру за попереднім записом.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст вам передзвонить!

Контакти