Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Діагностика кондиціонера в Києві

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити діагностику Діагностика кондиціонера в Києві

Як проходить діагностика кондиціонера авто?

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом
  2. Наш фахівець інспектує систему кондиціонування автомобіля
  3. Після діагностики аналізуємо дані і пропонуємо готові рішення

Вартість діагностики кондиціонера авто

Діагностика кондиціонера
від 300 грн

Також ми виконуємо

Чому варто вибрати нас?

ДОСВІД МАЙСТРІВ

ДОСВІД МАЙСТРІВ

У Турбо Дизель Сервісі працюють досвідчені майстри, які мають досвід більше 20 років

ПОВНА ДІАГНОСТИКА

ПОВНА ДІАГНОСТИКА

Перевіряємо вашу систему перед тим, як провести над нею роботи

ЯКІСНИЙ СЕРВІС

ЯКІСНИЙ СЕРВІС

Наша мета – задоволені клієнти. Ми не залишимо Вас з невирішеною проблемою

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Трохи про роботу автокондиціонера

Давайте спочатку розберемося, як же працює кондиціонер. У загальному розумінні кондиціонер – охолоджувач повітря, що надходить ззовні. Він необхідний для комфортної поїздки при пекучому сонці, коли метал розжарюється і всередині неможливо перебувати.

При вимкненому стані кондиціонера фреон, який ще використовується в холодильниках, в газоподібному вигляді циркулює по всій системі кондиціонування. Коли включається кондиціонер, його компресор починає стискати фреон і він починає розігріватися і переміщатися в конденсор, де охолоджується до стану рідини.

Далі фреон йде в осушувач, де він очищається і потрапляє в випарник, попутно протікаючи через терморегулюючий вентиль, в якому знижується тиск і за рахунок цього фреон охолоджується. Потім з випарника фреон в газоподібному стані знову потрапляє в компресор і все повторюється.

Навіщо ж потрібна діагностика автокондиціонера

Щоб бути впевненим, що виконані роботи по діагностиці автокондиционера не зашкодять вашій машині. На нашому досвіді бували ситуації, коли подібні діагностики автомобіля сигналізували про несправності в місцях, про які клієнт не знав. В такому випадку, ми повідомляємо про проблеми і рекомендуємо провести ремонтні роботи.

Природно, що система, в якій циркулює газ і рідина, повинна бути герметичною. На практиці ж герметичність не завжди дотримується з різних причин, і відбувається витік фреону.

ТДС проводить професійну діагностику кондиціонера в Києві.

Основні сигнали для діагностики кондиціонера автомобіля

Першим сигналом про необхідність проведення діагностики кондиціонера авто буде підвищений шум при роботі системи кондиціонування, а також зниження ефективності охолодження. Виною цьому є конденсор – він найбільше схильний до сольових і грязьових забруднень, накопичення яких у великій кількості призводять до розгерметизації системи внаслідок тріщин.

Ще один основний елемент, який найчастіше піддається несправності – компресор кондиціонера. Даний вузол отримує найбільше навантаження під час роботи машини.

І останній, але не менш очевидний, ознака для проведення діагностики кондиціонера авто – неприємний запах. Це не означає, що запах обов’язково з’являється тільки при поломці кондиціонера, але на це також слід звертати увагу, тому що при несправності випарника кондиціонера запах теж з’являється.

Наш дизель сервіс проводить повноцінну якісну діагностику кондиціонера в Києві. Ви можете замовити послугу діагностика кондиціонера Київ в нашому сервісі прямо зараз за телефоном, вказаним на сайті.

Як відбувається діагностика автокондиціонера?

Діагностика системи кондиціонування починається з виміру температури на виході з вхідних отворів для повітря в салоні автомобіля.

Якщо температура вище норми – беремо ультрафіолетовий ліхтарик і під капотом просвічується всі вузли, які пов’язані з системою кондиціонування, а саме компресор і шланги компресора. У тому випадку, якщо був доданий флуоресцент, можна буде побачити витік.

Далі підключаємо манометричні колектори для виміру тиску в системі кондиціонування. Якщо тиск не падає, потрібно перевірити муфту компресора. Якщо тиск нижче норми – значить потрібно заправляти.

Викачуємо старий фреон із системи, спрямовуємо новий і додаємо флуоресцент.

Якщо після заправки кондиціонера температура не сильно змінилася, значить компресор не створює належного тиску. В цьому випадку ми викачуємо весь фреон і проводимо діагностику далі, розбираємо систему, дефектуємо, ремонтуємо або замінюємо агрегат.

Контакти