Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Заміна масла в МКПП

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити заміну масла Заміна масла в МКПП Київ

Як проходить заміна масла в механічній коробці передач?

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом
  2. Спеціаліст проводить заміну масла в коробці
  3. Ваша коробка передач з новим маслом

Ціна заміни масла в МКПП

Заміна масла в механічній коробці передач
від 250 грн

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Переваги заміни масла в МКПП у нас

ЯКІСНИЙ СЕРВІС

ЯКІСНИЙ СЕРВІС

Наша мета – задоволені клієнти. Ми надаємо професійне обслуговування і не залишимо Вас з невирішеною проблемою.

Опыт мастеров

ВЕЛИКИЙ ДОСВІД РОБОТИ

За багато років роботи нашими професіоналами була проведена заміна масел величезної кількості різноманітних автомобілів.

Також ми виконуємо

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна заміна масла в МКПП?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Заміна масла в МКПП доступна в нашому СТО Турбо Дизель Сервіс у Києві. Ми пропонуємо шведке надання послуги та розумною ціною. У нас досвідчені майстри, хороший інструмент, оригінальні витратні матеріали світових брендів.

Механічна коробка передач в автомобілях потребує своєчасного обслуговування. Регламент встановлюється виробником авто і вказаний в інструкції з експлуатації. Порушення інтервалів обслуговування спричиняє прискорений знос внутрішніх вузлів, погану роботу трансмісії, підвищує вартість подальшого ремонту.

Регламент заміни масла в МКПП

Терміни планової заміни мастила в механічній коробці передач прямо вказані в інструкції з експлуатації автомобіля. У кожної марки та моделі ― вони свої, оскільки враховується конструкція КПП і використовувані матеріали. Мінімальний регламент становить 60 тис. км пробігу. Існують трансмісії, в яких належить міняти мастило кожні 80 або 90 тис. км. 

Деякі автовиробники не вказують термін обслуговування для механічних коробок, називаючи їх необслуговуваними. Це означає, що заправленого з заводу мастила вистачить на весь ресурс коробки. Деякі водії вважають, що така коробка “вічна”, але це помилково. Необслуговувана коробка передбачає, що вона пропрацює справно свої планові 250-300 тис. км, а потім її потрібно замінити на нову або виконати капітальний ремонт. У другому випадку і буде залито нове трансмісійне масло.

Практика нашого СТО Турбо Дизель Сервіс у Києві показує, що якщо в необслуговуваних МКПП виконувати заміну оливи кожні 60-70 тис. км пробігу, вони пропрацюють набагато довше. Навіть у разі поломки і необхідності втручання майстра знадобиться замінити шестерню і синхронізатор, можливо, підшипник, але не всю внутрішність цілком. Тому заміна масла в механічній коробці передач скорочує ціну подальшого ремонту.

Як зрозуміти, що настав час міняти масло в МКПП

У разі купівлі автомобіля з пробігом, коли невідома історія обслуговування, краще замінити масло в МКПП одразу, звернувшись до нас в автосервіс у Києві. Це допоможе уникнути несподіваних поломок та почуватися спокійно за кермом. Серед ознак, які вказують, що в коробці старе масло, такі:

  • важко встановити кулісу в певне положення;
  • важко відключити передачу;
  • під час їзди МКПП сильно гуде;
  • під час вивчення трансмісійного мастила, отриманого з контрольного отвору, воно каламутне, брудне, має горілий запах.

Наслідки пізньої заміни

Ігнорування термінів заміни оливи в механічній коробці передач на користь економії ціни на обслуговуванні спричиняє негативні наслідки:

  • шестерні поступово зношуються, а їхня стружка потрапляє в мастило;
  • між зубами виникає збільшений простір, передачі вибиває (в деяких випадках доводиться тримати кулісу рукою, щоб автомобіль взагалі міг їхати);
  • стружка потрапляє в підшипники і вони виходять з ладу, гудуть;
  • згодом вся трансмісія стає розбовтаною, можливо, машина не зможе самостійно пересуватися,та її доведеться буксирувати на СТО. 

Для усунення проблеми знадобиться зняття МКПП, розбирання, заміна валів, підшипників, синхронізаторів, шестерень, прокладки, заливка свіжого масла. Краще не дотягувати до такого і вчасно звертатися до нас у Києві, адже ціна заміни масла в механічній коробці передач відносно невисока.

Яке мастило підходить для МКПП

Точна в’язкість та інші параметри мастила до трансмісії конкретного автомобіля вказані в мануалі. Для більшості передньопривідних і задньопривідних автомобілів підходить олива з допуском GL-4. В’язкість можлива від 75W90 до 85W90. Обсяг залежить від місткості картера МКПП. В одних машин необхідно 2,5 л, а в інших ― 3,4-4 л. Наші майстри перевірять ваш автомобіль за VIN-кодом, щоб дізнатися точні вказівки виробника щодо допусків, об’єму та в’язкості. Це гарантує правильне обслуговування трансмісії і хорошу роботу МКПП.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Особливості заміни масла в МКПП у нашому сервісі

Заміна мастила в механічних коробках передач у нас в Києві відбувається в такій послідовності:

  1. Якщо двигун авто холодний, то він заводиться і на автомобілі проїжджають 2-5 км (залежить від пори року), щоб розігріти старе мастило всередині коробки. Це підвищить плинність і дасть змогу повністю злити відпрацювання.
  2. Потім машину встановлюють над оглядовою ямою або піднімають підйомником.
  3. Демонтують захист картера.
  4. Викручують зливну пробку з піддону МКПП та зливають відпрацювання в ємність.
  5. Пробку встановлюють на місце.
  6. Відкручують контрольну пробку збоку та заливають свіже масло за допомогою великого шприца з гнучкою трубкою. 

Процес ведеться доти, доки з контрольного отвору не поллється масло. Бічну пробку ставлять на місце. У деяких МКПП є щуп для перевірки рівня мастила, який витирається ганчіркою та опускається повторно для контролю. За необхідності можна долити відсутню кількість, викрутивши сапун зверху на коробці. Заливати більше норми сенсу немає, оскільки все зайве система видавить через сапун (він якраз для цього і передбачений). 

Ми добре знаємо норми і допуски щодо заміни оливи в механічних коробках передач будь-якого типу (4-, 5-, 6-ступінчастих). Приїжджаючи до нас у Київ в Турбо Дизель Сервіс, ви довіряєте машину професіоналам. Заллємо ваше масло або запропонуємо своє від перевірених виробників, щоб вам не довелося шукати його самостійно (і не купити підробку). Щоб записатися на обслуговування, зателефонуйте нам або залиште контакти для зв’язку.

Контакти