Ремонт дизельних насос форсунок Bosch, Delphi, Siemens
При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань
Замовити ремонт насос-форсункиПроцес роботи
- Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом
- Перевіряємо насос-форсунку шляхом діагностики на стенді
- Якщо форсунка несправна, реставруємо робочі поверхні, міняємо запчастини
- Віддаємо вам робочу форсунку
Скільки коштує діагностика і ремонт насос форсунок
Вартість запчастей
Чому слід вибрати нас?
Реставрація
Наші майстри мають досвід в реставрації насос-форсунок більше 10 років!
Ремонт за 1 день
При наявності всіх запчастин ми ремонтуємо насос-форсунки протягом одного робочого дня.
Діагностика
Ми діагностуємо насос форсунки на стенді DORPAT Multi-CAM, який імітує реальні умови, ніби вони встановлені в машину.
Також ми виконуємо
Статистика TDS за 2023 рік
9232
Готових автомобілів1421
Ремонтів турбін11890
Виконаних діагностик7459
Відремонтованих форсунокВибираючи нас Ви отримуєте
Персонального менеджера
Системний підхід до ремонту автомобіля
Запчастини в наявності
Завжди знаєте за що платите
Гарантія на роботу та запчастини
Всі форми оплати
Потрібна консультація?
Наш спеціаліст Вам передзвонить!
Насос-форсунка – це паливний інжектор, який сам собі створює тиск, самостійно його впирскує в камеру згоряння. У пристрої є плунжерні пари, пружини, перепускні клапани. Механізм насос-форсунки дуже складний, але при цьому – відрізняється своєю надійністю.
Запрошуємо до автосервісу Турбо Дизель Сервіс у Києві, де ми здійснимо для вас якісний ремонт насоса-форсунки.
Як ми перевіряємо насос-форсунку?
Під час перевірки насоса-форсунки наш перший крок – це візуальний огляд форсунки. Ми розглядаємо всі жалоби, які надав клієнт менеджеру. Це може здатися не так важливим, але візуальний огляд може допомогти виявити багато речей, таких як:
- Умови роботи насос-форсунки (в якому середовищі вона працювала).
- Час, коли був останній ремонт та ступінь зношеності ремкомплекту (наприклад, зношені кільця ремкомплекту можуть викликати довгий запуск автомобіля після зупинки).
- Наявність осаду на мідній запірній шайбі насос-форсунки, яка розділяє ремкомплект та робочий об’єм циліндра (якщо вона осідає, це можна легко побачити, то автомобіль може проявляти такі ознаки як троїння, диміння та помилки на форсунках).
- Далі ми можемо перевірити стан контактної групи на насос-форсунці. Дуже часто вона може бути тріснутою або відсутньою, що призводить до втрати контакту під час роботи двигуна, і всі інші негативні наслідки.
- Також фільтр-сепаратор на кріпильній гайці розпилювача може бути забруднений, забитий або покритий ржавчиною. Від нього залежить продуктивність форсунки (якщо стан такий, ми радимо його замінити).
- Стан самого розпилювача. Він може бути обхвачений. Це означає, що сопла розпилювача не відповідають заводським діаметрам, іноді вони можуть бути пошкоджені або мати тріщину, що призводить до сильного задимлення та відсутності нормального запуску.
Після всіх вище зазначених кроків ми миємо насос-форсунку від масла та гарі (оскільки форсунки працюють в середовищі внутрішнього простору двигуна, вони не можуть бути абсолютно чистими та сухими), маркуємо її та встановлюємо насос-форсунку на стенді DORPAT MULTI-CAM.
Система імітує роботу та перевіряє кількість подаваного пального при різних режимах роботи, які застосовуються на автомобілі, такі як: запуск, холостий хід, розгін, номінал (так званий “максималка”). Також на стенді відмінно видно, чи є витоки через внутрішній ремкомплект насос-форсунки, що часто призводить до зростання рівня масла.
Після перевірки на стенді ми маємо докладні дані про роботу цієї насос-форсунки та можемо порівняти її з заводською або наробленою картою (тест-планом). Далі ми можемо вирішити, що робити з нею, який ремонт насос-форсунки ми можемо запропонувати клієнту, залежно від його скарг на автомобіль.
Як ми ремонтуємо насос-форсунку?
Маючи повний цикл діагностики та ремонту насос-форсунки (за винятком виробництва розпилювача), ми можемо запропонувати клієнту ремонт будь-якої складності.
Маємо великий досвід ремонту насос-форсунок Bosch, Delphi, Siemens. Виконуємо ремонт насосів-форсунок на автомобілях Audi, SEAT, Volkswagen (зокрема VW 1.9 TDI та 2.0 TDI).
Перед ремонтом ми повністю діагностуємо насос-форсунку та проводимо повторний візуальний огляд всіх внутрішніх компонентів.
Наприклад:
- Розпилювач – стан сопел, стан голки розпилювача, продуктивність та якість розпилення.
- Сідло – якість запірної кромки та наявність абразиву, ржавчини або інших частин (наприклад, фільтрувальний елемент) в самій насос-форсунці.
- Нижня касета насос-форсунки – стан поверхонь та знову ж таки наявність чогось, що не є природнім для даного середовища.
- Магніт насос-форсунки – перевірка опору та необхідного амперажу для певної швидкості його роботи (проводиться на окремому пристрої VELVE TESTER).
Як бачите, після проведення цієї процедури ми можемо надати приблизну оцінку стану паливного обладнання автомобіля та порадити клієнту виконати додаткові роботи для уникнення частих поломок.
Наприклад, якщо форсунки заржавіли або на них є надзвичайний нальот, це призводить до повної заміни пального на автомобілі та очищення всіх пальних трубок. Якщо це абразив, то рекомендуємо зняти та оглянути, перевірити, діагностувати або повністю замінити тандемний насос та насос для підкачки в баку.
Після діагностики ми відновлюємо всі пошкоджені частини насос-форсунки, наприклад, притираємо поверхні нижньої касети розпилювача, притираємо сідло та відновлюємо запірну кромку самого клапана, який з ним працює, регулюємо зазори клапанної групи та тиск відкриття розпилювача. Якщо потрібно, то чистимо та промиваємо сам розпилювач окремо, щоб перевірити його продуктивність до та після очищення (розпилювач, який успішно пройшов перевірку, допоможе клієнту заощадити гроші на покупку нового).
Насос-форсунка розділяється на кілька частин, так як вона створює великий тиск під час роботи (2000 Bar) і здійснює вприск пального безпосередньо в камеру згоряння циліндра. З цього ми бачимо, що процес ремонту насос-форсунки досить витратний, оскільки в нього входить ремонт не лише нижньої механічної частини, але і верхньої клапанної групи, яка повинна працювати та закривати подачу в певний момент часу.
Під час ремонту насос-форсунки в 90% випадків проводиться заміна розпилювача, решта підлягає відновленню, лише в окремих вкрай рідкісних випадках, коли автомобіль довго стояв або був заправлений непридатним пальним, доводилось змінювати корпуси, клапани, плунжери через те, що вони були пошкоджені корозією і не відповідали своїм номінальним розмірам.
Після відновлення, притирки, налаштування та заміни розпилювача, насос-форсунка знову встановлюється на стенд і знову піддається промивці. Після перевірки, коли ми переконалися, що вона відповідає заводському тест-плану, ми пакуємо її та видаємо клієнту.
До ремонту насос-форсунки додається післяремонтний тест-план перевірки цього агрегата.
Турбо Дизель Сервіс виконує якісний ремонт дизельних насос-форсунок.