Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Заміна гальмівних колодок

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити заміну Заміна гальмівних колодок

Як проходить заміна гальмівних колодок?

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом і передаєте автомобіль в руки професіонала
  2. Спеціаліст проводить заміну колодок автомобіля будь-якої марки за допомогою високотехнологічного професійного обладнання та інструментарію
  3. Автомобіль проходить тест-драйв і повертається

Скільки коштує заміна гальмівних колодок

Заміна гальмівних колодокот 500 грн
Заміна гальмівних дисківот 700 грн
Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Переваги заміни гальмівних колодок у нас

Якісний сервіс
Якісний сервіс

Наша мета – задоволені клієнти. Ми надаємо професійне обслуговування і не залишимо Вас з невирішеною проблемою.

Досвід роботи
Досвід роботи

За 10 років роботи нашими фахівцями була проведена заміна гальмівних колодок величезної кількості різноманітних автомобілів.

Також ми виконуємо
Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок
Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Від справності гальмівної системи залежить безпека керування автомобілем. Найшвидше в цьому комплексі зношуються фрикційні пластини, що труться об диски для уповільнення швидкості авто, тому заміна гальмівних колодок – одна з найпоширеніших послуг нашого СТО Турбо Дизель Сервіс у Києві. Ми добре знаємо будову гальмівної системи автомобіля, маємо спеціалізований інструмент для швидкого демонтажу та встановлення витратних елементів. Пропонуємо вигідні ціни на заміну гальмівних колодок, щоб ви стали нашими постійними клієнтами.

Як часто потрібно міняти гальмівні колодки

Заміна гальмівних колодок не прописана в регламенті обслуговування автомобіля. В інструкції з експлуатації до різних марок машин радять перевіряти стан фрикційних пластин під час сезонної заміни гуми та під час виконання технічного обслуговування (заміна мастила і фільтрів).

Термін служби гальмівних колодок залежить від декількох факторів:

  • Манера водіння. Швидкі прискорення з необхідністю часто гальмувати скорочують ресурс гальмівних накладок.
  • Місцевість. Їзда в місті зі світлофорами та пробками (як у Києві) змушує водія частіше користуватися гальмами, ніж на трасі. Експлуатація машини в гірській місцевості (наприклад, у Карпатах або Закарпатті), де на спуску часто доводиться пригальмовувати, теж позначається на ресурсі витратних матеріалів.
  • Особливості експлуатації. Регулярне буксирування причепа (трейлер, квадроцикл, гідроскутер) без окремої системи гальм створює підвищене навантаження на штатні гальмівні елементи.
  • Якість вихідних матеріалів. Дешеві накладки за привабливою ціною від маловідомих брендів або підробки можуть розкришитися або швидко зноситися, не пройшовши й 20 тис. км.

Зазвичай заміна задніх гальмівних колодок потрібна вдвічі рідше, ніж передніх. Це зумовлено особливістю роботи гальмівної системи – передні колеса починають гальмувати трохи раніше і на них припадає збільшене навантаження. А заміна гальмівних дисків потрібна ще рідше – як правило, їх міняють через раз порівняно з фрикційними накладками (перший раз тільки колодки, а другий – колодки та диски й т. д.). На деяких автомобілях передні колодки служать до 40-80 тис. км, а задні – до 120-200 тис. км. Але орієнтуватися тільки на пробіг не можна. Водієві важливо знати ознаки зносу гальмівних колодок і вчасно звертатися для їх заміни в Києві в наше СТО Турбо Дизель Сервіс.

Ознаки зносу гальмівних колодок

Щоб контролювати ступінь зносу і вчасно визначити необхідність заміни гальмівних колодок, на деяких авто встановлено датчики зносу. Механічні пристрої являють собою пластину, розташовану від диска на певній відстані. Коли накладка стирається, пластина торкається диска та починає видавати неприємний звук. Електронні датчики зносу виконані у формі кінцевиків, і при спрацьовуванні передають повідомлення на приладову панель. 

Незалежно від комплектації автомобіля важливо звертати увагу на такі ознаки, які вказують, що потрібна заміна передніх гальмівних колодок або задніх:

  • Збільшення гальмівного шляху на сухій поверхні;
  • Провалювання педалі при натисканні;
  • Скрегіт та інші сторонні звуки під час гальмування;
  • Вібрація та удари в ногу під час контакту з педаллю гальма;
  • Накопичення металевого пилу на супорті та колесах;
  • Спрацьовування гальм тільки в найнижчому положенні педалі (майже біля підлоги).

Биття в ногу може вказувати, що необхідна і заміна гальмівних дисків, які повело (викривлення настає під час різкого охолодження металу, наприклад, коли розігріте колесо потрапляє в глибоку калюжу).

Важливість своєчасного звернення до сервісу

При виявленні подібних ознак запрошуємо одразу звернутися до нашого СТО Турбо Дизель Сервіс, адже наша ціна заміни гальмівних колодок у Києві набагато менша, ніж вартість ремонтних робіт з відновлення авто після ДТП. Зношені накладки значно збільшують гальмівний шлях або можуть взагалі призвести до відмови гальм. І якщо ремонт чужого авто покриває страхова, то власну машину доведеться ремонтувати зі свого гаманця. Навіть за нормальної роботи системи звертайте увагу на товщину накладок. Залишковий перетин 3 мм вказує, що необхідно звернутися в сервіс.

Заміна передніх гальмівних колодок

Ціна заміни передніх гальмівних колодок у Києві нижча, ніж задніх, оскільки вони знаходяться в легкому доступі.

Роботи по заміні ведуться в такій послідовності:

  1. Автомобіль піднімається домкратами або підйомником.
  2. Демонтуються колеса.
  3. Відкручується по два болти, що тримають супорт, щоб прибрати скобу (трубки гідросистеми при цьому можна не від’єднувати).
  4. Витягуються старі накладки та протискрипні пластини.
  5. Спеціальним пристосуванням втоплюються циліндри супорта, щоб звільнити більше місця.
  6. Вставляються нові колодки та пластини.
  7. Складання ведеться у зворотній послідовності.

Колодки завжди змінюються парами на одній осі. Це важливо, щоб гальмування коліс було однаковим.

Заміна задніх гальмівних колодок

Ззаду у деяких авто барабанні гальма, тому ціна заміни задніх гальмівних колодок може бути вищою через збільшену складність. Після підняття машини домкратами та демонтажу коліс, необхідно звести півмісяці, інакше не вийде зняти барабан. Далі викручується ступічна гайка і барабан збивається (виходить дуже туго). Від’єднуються пружини, що стягують колодки, і демонтуються півмісяці з накладками. Після складання у зворотній послідовності на деяких моделях потрібно замінити мастило ступічного підшипника. В обов’язковому порядку налаштовується робота стоянкового гальма. 

Після такого обслуговування потрібне притирання колодок, яке відбувається під час проїзду наступних 100-200 км. У цей час рекомендуємо починати гальмувати заздалегідь, оскільки процес відбуватиметься повільніше, ніж зазвичай.

Чому міняти гальмівні колодки краще в Турбо Дизель Сервісі

У нас найвигідніша ціна заміни гальмівних колодок, оскільки в неї входить профілактичний огляд напрямних супорта, манжетів циліндрів, шлангів, трубок і тросів ручника. За необхідності замінимо високотемпературне мастило в напрямних, щоб колодки центрувалися правильно (інакше знос з одного боку стане більшим). Можемо встановити нові гумові пильовики та манжети, підвищивши герметичність системи. Якщо в контурах накопичилося повітря, майстри прокачають його і виведуть назовні. Звертайтеся в Турбо Дизель Сервіс для заміни гальмівних колодок у Києві, щоб бути впевненим у справності свого автомобіля і безпеці керування.

Контакти