Ремонт ГБЦ
При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань
Замовити ремонт ГБЦЯк проходить ремонт головки блоку циліндрів?
- Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом і залишаєте автомобіль
- Ми розбираємо його, складаємо список запчастин, погоджуємо з вами
- Закуповуємо запчастини, збираємо автомобіль
- Автомобіль справний, а ви задоволені!
Вартість ремонт ГБЦ
Переваги ремонту ГБЦ у нас
Ремонт ГБЦ під ключ
Будь-яка робота над двигуном може бути проведена нами під ключ, ми знімемо мотор з вашого автомобіля і встановимо його назад.
Діагностика
Перед будь-яким ремонтом нами обов’язково проводиться комплексне діагностування, щоб визначити актуальність ремонту і необхідність заміни деталей.
Досвід роботи
Ми вже 10 років займаємося ремонтом ГБЦ двигуна, а досвід наших співробітників вже більше 20 років.
Також ми виконуємо
Статистика TDS за 2023 рік
9232
Готових автомобілів1421
Ремонтів турбін11890
Виконаних діагностик7459
Відремонтованих форсунокВибираючи нас Ви отримуєте
Персонального менеджера
Системний підхід до ремонту автомобіля
Запчастини в наявності
Завжди знаєте за що платите
Гарантія на роботу та запчастини
Всі форми оплати
Потрібна консультація?
Наш спеціаліст Вам передзвонить!
Головка блока циліндрів розташована в верхній частині двигуна і містить блок клапанів, розподільний вал або два розподільних вали, маслові прокладки, піддони, місця для установки свічок і форсунок. Вона відповідає за правильну подачу повітря в циліндри і відведення відпрацьованих газів. Синхронізується його робота з поршневою завдяки приводу ГРМ.
Признаки поломки ГБЦ
Ремонт головки блока циліндрів може знадобитися при наступних ознаках:
- Двигун працює не на всіх циліндрах («троїть»);
- З маслозаливної горловини під час відкручування пробки виходять відпрацьовані гази;
- Збільшується рівень масла в картері;
- У моторному маслі утворюється піна, пластики;
- Збільшується рівень антифризу;
- У розширювальному бачку плаває масляна плівка;
- ДВС працює нерівномірно, самопроізвольно глохне;
- Присутній чужерідний стук;
- По зовнішній частині мотора тече масло.
Ці та інші ознаки вказують на можливі несправності. Щоб ремонт ГБЦ в Києві, в нашому автосервісі, дійсно усунув проблему, ми виконуємо діагностику. Її мета – виявити справжню причину поломки.
Основні поломки
Головка блока циліндрів виливається з алюмінію. Цей матеріал використовується навіть на двигунах з чавунними блоками або гільзованими вставками. Виходячи з цього основні поломки, що потребують ремонту ГБЦ:
- Деформація форми та тріщини, які виникають внаслідок перегріву (тривала їзда з обертами вище 4000 на дизельних моторах).
- Руйнування клапанів через зіткнення з поршнями, що відбувається при обриві ременя або ланцюга ГРМ.
- Тріщини в алюмінії при неправильному встановленні деталей (надмірне зусилля при запресовуванні направляючих).
- Прорив ущільнювачів (сальників розподільних валів, прокладки клапанної кришки, прокладки головки).
- Зношення деталей, що труться (направляючих клапанів, сідл, вкладишів, підшипників розподільного вала).
Особливості ремонту ГБЦ
При виявленні ознак поломки не варто затягувати зі зверненням до нас у сервіс, оскільки існуючі несправності погіршують стан двигуна. Наприклад, тріщина в прокладці ГБЦ або самій головці, через яку в масло проникає антифриз, призводить до розбавлення змазки. Від цього швидше зношуються шийки колінчастого вала і шатуни, можуть заїхати поршні. Прорив газів у не передбачені місця знижує компресію, втрачається потужність, збільшується витрата пального.
Залежно від виявлених несправностей визначається спосіб ремонту ГБЦ. Найпростіше – це заміна прокладки ГБЦ, під якою протікає масло або витікає антифриз. Якщо пробивало тільки прокладку головки, вона змінюється на нову. При цьому ми обов’язково перевіряємо ГБЦ на плоскість, оскільки у разі деформації (перекручування, згину), нова прокладка швидко дасть тік.
Коли виявляється температурна деформація металу, необхідна обточка або шліфування головки блока циліндрів. Вона виконується на станку, що виводить ідеальну площину. В процесі ремонту ГБЦ двигуна часто потрібна заміна:
- клапанів;
- направляючих клапанів (невеликих металевих втулок);
- розподільного вала і ремкомплекту.
Коли розрушені сідла, їх видаляють і змінюють на нові заготовки, які пізніше обробляють і шліфують під клапани. При тріщинах в металі, застосовується зварка. Перед зваркою тріщина очищається, метал обезжирюється розчинником. Після зварки аргоном шов очищається. Найскладніші місця для зварки – всередині клапанних кільцевих пазів. Якщо тріщина виникла там, кільцевий паз повністю заварюється (монолітом) і створюється новий потрібного діаметра.