Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Ремонт ГБЦ

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити ремонт ГБЦ Ремонт ГБЦ в Києві

Як проходить ремонт головки блоку циліндрів?

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом і залишаєте автомобіль
  2. Ми розбираємо його, складаємо список запчастин, погоджуємо з вами
  3. Закуповуємо запчастини, збираємо автомобіль
  4. Автомобіль справний, а ви задоволені!

Вартість ремонт ГБЦ

Ціна ремонту ГБЦ двигуна
від 7500 грн

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Переваги ремонту ГБЦ у нас

Ремонт під ключ

Ремонт ГБЦ під ключ

Будь-яка робота над двигуном може бути проведена нами під ключ, ми знімемо мотор з вашого автомобіля і встановимо його назад.

Діагностика

Діагностика

Перед будь-яким ремонтом нами обов’язково проводиться комплексне діагностування, щоб визначити актуальність ремонту і необхідність заміни деталей.

Досвід роботи

Досвід роботи

Ми вже 10 років займаємося ремонтом ГБЦ двигуна, а досвід наших співробітників вже більше 20 років.

Також ми виконуємо

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Головка блока циліндрів розташована в верхній частині двигуна і містить блок клапанів, розподільний вал або два розподільних вали, маслові прокладки, піддони, місця для установки свічок і форсунок. Вона відповідає за правильну подачу повітря в циліндри і відведення відпрацьованих газів. Синхронізується його робота з поршневою завдяки приводу ГРМ.

Признаки поломки ГБЦ

Ремонт головки блока циліндрів може знадобитися при наступних ознаках:

  • Двигун працює не на всіх циліндрах («троїть»);
  • З маслозаливної горловини під час відкручування пробки виходять відпрацьовані гази;
  • Збільшується рівень масла в картері;
  • У моторному маслі утворюється піна, пластики;
  • Збільшується рівень антифризу;
  • У розширювальному бачку плаває масляна плівка;
  • ДВС працює нерівномірно, самопроізвольно глохне;
  • Присутній чужерідний стук;
  • По зовнішній частині мотора тече масло.

Ці та інші ознаки вказують на можливі несправності. Щоб ремонт ГБЦ в Києві, в нашому автосервісі, дійсно усунув проблему, ми виконуємо діагностику. Її мета – виявити справжню причину поломки.

Основні поломки

Головка блока циліндрів виливається з алюмінію. Цей матеріал використовується навіть на двигунах з чавунними блоками або гільзованими вставками. Виходячи з цього основні поломки, що потребують ремонту ГБЦ:

  • Деформація форми та тріщини, які виникають внаслідок перегріву (тривала їзда з обертами вище 4000 на дизельних моторах).
  • Руйнування клапанів через зіткнення з поршнями, що відбувається при обриві ременя або ланцюга ГРМ.
  • Тріщини в алюмінії при неправильному встановленні деталей (надмірне зусилля при запресовуванні направляючих).
  • Прорив ущільнювачів (сальників розподільних валів, прокладки клапанної кришки, прокладки головки).
  • Зношення деталей, що труться (направляючих клапанів, сідл, вкладишів, підшипників розподільного вала).

Особливості ремонту ГБЦ

При виявленні ознак поломки не варто затягувати зі зверненням до нас у сервіс, оскільки існуючі несправності погіршують стан двигуна. Наприклад, тріщина в прокладці ГБЦ або самій головці, через яку в масло проникає антифриз, призводить до розбавлення змазки. Від цього швидше зношуються шийки колінчастого вала і шатуни, можуть заїхати поршні. Прорив газів у не передбачені місця знижує компресію, втрачається потужність, збільшується витрата пального.

Залежно від виявлених несправностей визначається спосіб ремонту ГБЦ. Найпростіше – це заміна прокладки ГБЦ, під якою протікає масло або витікає антифриз. Якщо пробивало тільки прокладку головки, вона змінюється на нову. При цьому ми обов’язково перевіряємо ГБЦ на плоскість, оскільки у разі деформації (перекручування, згину), нова прокладка швидко дасть тік.

Коли виявляється температурна деформація металу, необхідна обточка або шліфування головки блока циліндрів. Вона виконується на станку, що виводить ідеальну площину. В процесі ремонту ГБЦ двигуна часто потрібна заміна:

  • клапанів;
  • направляючих клапанів (невеликих металевих втулок);
  • розподільного вала і ремкомплекту.

Коли розрушені сідла, їх видаляють і змінюють на нові заготовки, які пізніше обробляють і шліфують під клапани. При тріщинах в металі, застосовується зварка. Перед зваркою тріщина очищається, метал обезжирюється розчинником. Після зварки аргоном шов очищається. Найскладніші місця для зварки – всередині клапанних кільцевих пазів. Якщо тріщина виникла там, кільцевий паз повністю заварюється (монолітом) і створюється новий потрібного діаметра.

Контакти