Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Комп’ютерна діагностика автомобіля в Києві

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити комп діагностику Комп'ютерна діагностика автомобіля в Києві

Як проходить комп’ютерна діагностика Вашого автомобіля?

  1. Ви приїжджаєте до нас за попереднім записом 📞
  2. Менеджер консультує Вас щодо зазорів клапанів 😉
  3. Наш фахівець підключає спеціальний сканер і діагностує автомобіль ⚙️
  4. Після комп’ютерної діагностики аналізуємо дані та пропонуємо рішення

Ціна комп’ютерної діагностики авто

Комп’ютерна діагностика авто от 400 грн
Комп’ютерная діагностика під час тест-драйву от 600 грн
Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію
Чому слід вибрати нас?
Досвід роботи
Досвід роботи

У Турбо Дизель Сервіс працюють досвідчені майстри, які більше 10 років займаються комп’ютерною діагностикою автомобілів. На їхньому рахунку вже десятки тисяч перевірених машин.

Обладнання
Обладнання

Ми виконуємо комп’ютерну діагностику приладами, спеціалізованими для кожної марки автомобіля. Тому ми отримуємо максимально точні результати.

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна комп’ютерна діагностика авто?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

СТО Турбо Дизель Сервіс пропонує зробити комп’ютерну діагностику авто на професійному обладнанні. Маємо обладнання, спеціалізоване для кожної марки автомобіля.

Що таке комп’ютерна діагностика автомобіля

Комп’ютерна діагностика автомобіля – це повна перевірка всіх його електронних систем. При роботі автомобіля електронний блок управління записує всі помилки, що виникають в електронних системах. Ці помилки зчитуються при комп’ютерній діагностиці та після проведення ремонту скидаються.

Навіщо потрібна комп’ютерна діагностика авто

За допомогою комп’ютерної діагностики можна попередити можливу появу несправностей.

Турбо Дизель Сервис использует только оригинальное современные компьютерные диагностики, которые позволяют точно и правильно определить все ошибки.

Як проходить комп’ютерна діагностика автомобіля

Все починається з вибору правильного діагностичного приладу – комп’ютера. У кожній машині блок управління по-різному запрограмований. Тому, наприклад, для Мерседеса не підійде комп’ютер, який діагностує Фольксваген. Після вибору потрібного приладу, підключаємо та дивимося.

Наступна фаза залежить від характеру проблеми. Для чого ми робимо комп’ютерну діагностику авто: для того, щоб просто зробити, або є якась проблема і ми хочемо її знайти.

На що вказує комп’ютерна діагностика авто

  • Комп’ютерна діагностика вказує шлях, куди копати, щоб дістатися до проблеми.
  • Від діагностики не варто чекати що вона вирішить вашу проблему.
  • Комп’ютерна діагностика автомобіля – не панацея.
  • Від ком діагностики авто варто чекати, що вона вкаже коло несправностей, з якими необхідно розбиратися, щоб вирішити вашу проблему.

Якщо машина не заводиться, дивимося певний перелік параметрів, який видає блок управління, щоб зрозуміти причину. Для того, щоб машина завелася потрібно подати паливо і щоб була компресія. Щоб подати паливо потрібно щоб було паливо, був тиск палива і була синхронізація по датчикам розподільного валу з колінчастим валом, щоб комп’ютер бачив оберти двигуна. Якщо ці речі присутні, то мотор навіть в знятому стані буде працювати. Як правило, виявляються проблеми або в подачі палива, або в компресії.

Якщо ж незрозуміло, що відбувається в машині, припустимо горить чек – спочатку зчитуємо коди несправності. Коди несправності – умовно прийнятий набір з 4 цифр, який є стандартом для всіх автомобілів з діагностикою OBD (англ. On-board diagnostics).
Як виходить код? Комп’ютер отримує дані, зіставляє задані параметри та фактичні, і якщо щось виходить з діапазону, він реєструє несправність в цьому вузлі. Прочитуємо ці коди помилок, Наприклад, якщо помилка низького тиску палива, ми дивимося тиск палива. Загалом, з будь-якого датчика ми підключаємося і вибираємо той вузол, компонент двигуна, за яким потрібно зчитувати дані, щоб розуміти чому ця помилка виникла і що конкретно відбувається.

Далі робимо висновки що потрібно здійснити.

Комп’ютерна діагностика авто не дає відповіді на всі питання. Як правило, комп’ютерна діагностика показує тільки напрямок дії. Це ні в якому разі не панацея, вона не тицьне пальцем що потрібно зробити. Це допоміжна процедура, але вона необхідна, оскільки без комп’ютерної діагностики сучасний автомобіль не вийде полагодити.

Чому комп’ютерну діагностику авто краще робити в TDS

  • Ми не тільки визначаємо причину несправності, але і усуваємо її.
  • Всього лише протягом 10-30 хвилин (в залежності від вузла перевірки) ви отримаєте детальну інформацію про помилки та стан авто.
  • Консультація від фахівця з більш ніж 10-річним стажем в діагностиці автомобілів.
  • Ви збережете свої фінанси, час і головне – здоров’я.
Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Які помилки можна зробити при комп’ютерній діагностиці авто

Сама по собі комп’ютерна діагностика авто та її розшифровка – процедура, яка вимагає чималих знань. По-перше, як мінімум, потрібно розуміти як влаштований двигун, які величини повинні бути і як що працює. Якщо цей тиск палива, ми повинні знати в який момент який тиск має бути. Інакше ці величини просто нічого не скажуть.

В кожному автомобілі одиниці виміру різні. У когось тиск в кілопаскалях, у когось в барах, температура в Цельсія або Фаренгейта і т.д.

Припустимо, у нас є помилка тиску по датчику наддуву. І люди в першу чергу змінюють датчик. Але помилка при цьому не зникає. А проблема в тому, що помилка виникає просто через те, що в більшості випадків датчик бачить ті параметри, які від нього запитує блок управління. А причиною цього може бути несправна турбіна, пошкоджені патрубки, дросельна заслінка, що лопнув впускний колектор, негерметична впускна система до або після турбіни, несправність проводки та т.д.

Тобто, якщо помилка по датчику, не факт, що винен датчик. Може бути винна якась підсистема, яка неправильно працює та на яку цей датчик орієнтується.

Контакти