Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Ремонт дизельних форсунок SIEMENS (Continental)

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити ремонт форсунок Ремонт форсунок SIEMENS

Процес роботи

  1. Мийка ультразвуком і подальше розбирання
  2. Реставрація деталей або заміна комплектуючих
  3. Збірка і регулювання форсунки Сіменс
  4. Повна перевірка форсунки
  5. Присвоєння коду для форсунки і перевірка на стенді по тест-плану

Вартість реставрації

Ремонт без запчастин
1700 грн
Кодування форсунки
300 грн

Вартість запчастин

П’єзоелемент
3900 грн
Розпилювач
1900 грн

Також ми виконуємо

Чому слід вибрати саме нас?

Быстрый ремонт автомобиля

Швидкість

Швидко вирішуємо питання
ремонту автомобіля

Гарантия работы по ремонту автомобиля

Надійність

Гарантія на всі роботи
та матеріали

Сервис по ремонту автомобиля

Сервіс

Ремонт авто під ключ.
Ми про все подбаємо

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Мало хто ремонтують форсунки Siemens …

Ми ж успішно справляємося з цим завданням вже протягом декількох років. Заміна п’єзоелемента форсунки – найбільш проблемне питання для власника цієї паливної системи. Досвід наших майстрів і наявність всіх необхідних запчастин позбавлять вас від головного болю ремонту даної форсунки. Звертайтеся до нас і отримаєте надійний, кваліфікований ремонт інжектора!

Ремонт форсунок Сіменс в Києві (VDO, Continental)

Ще кілька років тому ремонт форсунки Сіменс (VDO, Continental) викликав у клієнта цілий ряд проблем. Ремонт дизельних форсунок Сіменс проводився у виняткових випадках, найчастіше форсунку Siemens VDO просто замінювали. Основна проблема, яку до недавнього часу не вміли усувати на майстер-сервісах, полягає в тому, що п’єзоелемент форсунки не підлягав ремонту. Саме він приводив в дію всі механізми роботи форсунки і поломка даної деталі всередині інжектора приводила до того, що доводилося міняти форсунку повністю. Це поширена проблема форсунок Siemens VDO Continental. Винятком були лише деякі моделі інжекторів від сіменс.

Проблеми форсунок Siemens

  1. Форсунка Siemens за своєю технологією є п’єзоелектричною форсункою. Це означає, що кожна форсунка оснащена п’єзоелектричним елементом. Несправність п’єзоелектричного елемента форсунки сіменс – найбільша проблема паливної апаратури даної марки. П’єзоелемент замикає, або ж він перегорає. Внаслідок, циліндр перестає працювати, машина втрачає оберти (потужність) і переходить в аварійний режим роботи.
  2. Розпилювач форсунки або клапан-мультиплікатор також є слабкою ланкою даних форсунок.
  3. Форсунка може потекти. Дана проблема поширена на Volkswagen 1.6 моторах VAG-групи.

Заміна п’єзоелектричного елемента форсунки Siemens

Раніше, заміна п’єзоелектричного елемента була неможлива через відсутність на ринку правильної техніки ремонту і відповідних запчастин для заміни. Ми володіємо необхідним обладнанням для заміни п’єзоелемента форсунки Siemens. У клієнта на вибір є три варіанти вирішення даної ситуації:

  1. Провести заміну всієї форсунки. Вартість подібної форсунки обійдеться клієнтові в 250-300 євро залежно від моделі.
  2. Провести заміну пьезоелемента на аналогічний з іншої форсунки Siemens (Ми володіємо обмінним фондом, в якому присутні необхідні Б / У п’єзоелементи).
  3. Провести заміну пьезоелемента на аналогічний новий п’єзоелемент від Siemens.

Будь-який з цих варіантів забезпечить тривалий процес форсунки.

Проблема клапана мультиплікатора і розпилювача Siemens

Проблема може полягати в клапані мультиплікатора або розпилювача форсунки Siemens. В такому випадку, дані деталі також підлягають реставрації, або заміні. Ми виконуємо повноцінний ремонт дизельних форсунок siemens, здійснюємо регулювання даної форсунки і при необхідності, можемо замінити деталі багатьох моделей на оригінали від виробників.

Проблема уплотнительного кольца п’єзоелемента форсунки Siemens

Протекающее уплотнительное кольцо пьезоэлемента – также часто встречается в моторах VAG-группы 1.6 литрового мотора. Следствие проблемы – неприятный запах солярки в салоне и неправильная подача топлива. Данную проблему также можно решить с помощью нашего СТО: мы заменяем уплотнительное кольцо форсунки, производим регулировку и проверяем на стенде вашу форсунку.

Ремонт форсунок на Nissan, Peugeot, Renault, Range Rover. Подавляющее большинство новых дизельных автомобилей комплектуется форсунками Сименс. Ремонт форсунки Siemens Рено, Ниссан, Пежо, Рейндж Ровер осуществляется без затруднений.

Контакти