Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Заміна ГРМ у Києві

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити заміну ГРМ Заміна ГРМ

Ціна заміни ременя та ланцюга ГРМ

Заміна ременя ГРМ от 3500 грн
Заміна ланцюга ГРМ от 5000 грн
Переваги заміни ГРМ у нас
Якісний сервіс
Якісний сервіс

Наша мета – задоволені клієнти. Ми надаємо професійну заміну ременя та ланцюга ГРМ та не залишимо Вас з невирішеною проблемою.

Діагностування
Діагностування

Перед технічним обслуговуванням авто обов’язково проводиться комплексне діагностування, щоб визначити актуальність ремонту і необхідність заміни деталей.

Великий досвід роботи
Великий досвід роботи

За багато років роботи нашими професіоналами було обслуговано велика кількість різноманітних автомобілів.

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готовых автомо­билей

1421

Отремо­нти­рованных турбин

11890

Выполне­нных диагностик

7459

Отремонти­ро­ва­нных форсунок
Також виконуємо заміну
Відгуки наших клієнтів
Serega Fedorov
Serega Fedorov
2024-02-21
Я впечатлен обслуживание на высоком уровне , персонал приветливый и профессионалы в своего дела , спасибо огромное , советую всем
Сергій Гутий
Сергій Гутий
2024-02-20
Сучасний сервіс з ремонту та обслуговування двигунів, хороші та професійні майстри
Богдан Новак
Богдан Новак
2024-02-20
Я дуже задоволений цим місцем всім рекомендую
Анатолій Сторожко
Анатолій Сторожко
2024-02-20
швидка діагностика, швидкий ремонт ремонтував форсунки, зрозуміло пояснюють
Лариса Радучич
Лариса Радучич
2024-02-19
Дякую безмежно хлопцям! Просто врятували моє авто! ) Полагодили, зробили все, що було потрібно! ТДС - це однозначно найкращий сервіс ремонту авто! Дякую, дякую, дякую!
Александр Киракосян
Александр Киракосян
2024-02-13
Очень хороший сервис,ребята профессионалы своего дела,советую всем этот сервис!!!
Саша Копил
Саша Копил
2024-02-12
Хочу подякувати хлопцям за швидку допомогу,рекомендую,гарне відношення і швидка робота!!!
Василий Малий
Василий Малий
2024-02-12
Звертався думав що буде довго але зробили все бистро По вищому класу рекомендую не пожалкуєте
Дмитро Багрійчук
Дмитро Багрійчук
2024-02-11
Дуже гарний сервіс для автомобілів, всім рекомендую 👍👍👍
Максим Бахров
Максим Бахров
2024-02-11
Сервіс прекрасний,хлопці справжні майстри своєї справи , все швидко ,якісно і найголовніше-не дорого!
Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системный подход к ремонту автомобиля

Запчасти в наличии

Всегда знаете за что платите

Гарантия на работу и запчасти

Все формы оплаты

Потрібна заміна ГРМ?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Газорозподільний механізм (ГРМ) відіграє ключову роль у роботі двигуна автомобіля. Його завдання полягає у своєчасній подачі чистого повітря в циліндри мотора та відведення відпрацьованих газів. Система запускається за допомогою ремінної передачі або ланцюгового приводу.

Що саме встановлено в автомобілі — ремінь чи ланцюг ГРМ — залежить від особливостей конструкції двигуна, моделі конкретного транспортного засобу та інших факторів.

Незалежно від того, який тип приводу встановлено, з часом і ланцюг, і ремінь ГРМ потребують заміни.

Розглянемо докладніше особливості та переваги кожного типу конструкції, а також основні ознаки, які вказують на те, що потрібна заміна ГРМ.

Усе про ремені ГРМ

Основне завдання ременя ГРМ полягає у передачі обертального моменту від колінвала до розподільного валу. Сам виріб виготовляється у вигляді стрічки, замкнутої у кільце. На внутрішній стороні є профільовані зубці, які створюють надійне зчеплення зі шківами валів, забезпечуючи передачу обертального моменту. Щоб зменшити деформацію ременя та надати йому стійкості до механічних впливів, усередині стрічки міститься жорсткий корд, виготовлений із синтетичних волокон або сталевого дроту.

Сам ремінь має досить високу стійкість до зносу, тому служить тривалий час навіть в умовах інтенсивної експлуатації.

Ознаки, що свідчать про необхідність заміни ременя ГРМ

Ремінь закритий захисними кожухами, тому візуально оцінити його стан без часткового розбирання механізму не вдасться. Крім того, в автомобілях не передбачено жодної системи оповіщення про необхідність швидкої заміни ременя.

Існує кілька опосередкованих ознак, які дають можливість водієві зрозуміти, що найближчим часом знадобиться заміна ременя ГРМ:

  • Машина експлуатується тривалий час, ремінь ніколи не змінювався або з моменту останньої заміни минуло 5–7 років.
  • Двигун запускається важко або постійно втрачає потужність.
  • З’явився сильний дим із вихлопної труби.
  • З-під захисного кожуха ременя видно патьоки мастила.
  • Під капотом чути сторонні звуки, що нагадують цокання.

Якщо у водія є доступ до ременя, про його зношування свідчать надриви та сколи на зубцях, нитки корду, що вилізли назовні, або дрібні тріщини по всій поверхні стрічки. Також сигналом до заміни слугує сильне провисання ременя та неможливість його підтягнути.

Навіть якщо зношування мінімальне або його немає, але ремінь розтягнутий, не ігноруйте проблему і звертайтеся до фахівців, які проведуть його заміну. Інакше в разі раптового розриву стрічки можливі пошкодження клапанів і циліндрів двигуна, а також різні проблеми зі зчепленням. Вартість заміни зчеплення або капітального ремонту двигуна обійдеться значно дорожче, ніж проста заміна зношеного ременя ГРМ.

Коли потрібно замінювати ремінь ГРМ?

Відповідальні автолюбителі не чекають, коли під час поїздки станеться випадковий обрив ременя, тому намагаються не допустити цього шляхом своєчасної заміни. Залежно від рекомендацій виробника ресурсу виробу вистачає у середньому на 80–100 тисяч кілометрів пробігу. Деякі водії орієнтуються на часові проміжки, здійснюючи заміну комплектуючих раз на 5 років. Однак обидва варіанти не гарантують безпечної експлуатації транспортного засобу з низки причин:

  • Умови експлуатації транспортного засобу. В автомобілів, що використовуються дуже інтенсивно, а також у разі агресивного стилю водіння, ремінь зношується швидше незалежно від пробігу.
  • Наскільки якісно було проведено заміну ременя ГРМ минулого разу. Недобросовісні механіки могли пошкодити саму стрічку під час встановлення чи регулювання натягу.
  • Якість комплектуючих. Якщо встановити виріб від невідомого китайського бренду або взагалі поставити контрафакт, термін його служби може закінчитися після перших запусків двигуна.

Якщо автолюбитель їздить рідко, машина більшу частину року стоїть у гаражі, а до позначки 80–100 тисяч пробігу ще років 20 — це зовсім не означає, що ремінь ГРМ не потрібно міняти взагалі. З часом гума починає усихати, з’являються мікротріщини та інші ушкодження, які обов’язково призведуть до розриву.

Своєчасне відвідування СТО для проведення комплексної діагностики системи ДВЗ дасть змогу суттєво знизити ризик виходу ремінної передачі з ладу під час поїздки. Майстри сервісного центру обов’язково перевірять технічний стан виробу та в разі виявлення ознак зносу замінять його.

Особливості заміни ременя ГРМ

Під час відновлення працездатності ГРМ доцільно здійснювати заміну не тільки ременя, а й таких супутніх елементів конструкції, як натягувач і помпа. Експлуатаційний ресурс у помпи та ременя приблизно однаковий, тому краще за одну процедуру виконати заміну всіх комплектуючих, ніж через деякий час знову гнати машину на СТО. Навіть якщо помпа зовні ціла, це не означає, що вона не має непомітних мікротріщин. З часом крізь них проникатиме охолоджувальна рідина, яка, потрапляючи на ремінь, суттєво знизить його експлуатаційний ресурс.

Як роблять заміну ременя ГРМ фахівці компанії «ТУРБО ДИЗЕЛЬ СЕРВІС»:

  • Знімають захисну оболонку (кожух).
  • Зливають тосол (це обов’язкова умова перед заміною помпи).
  • Провертають механізм так, щоб збіглися мітки на шківі та кришці розподільного валу.
  • Застопорюють маховик і знімають шків.
  • Послаблюють натяг (для цього ролик відводять убік, ремінь провисає).
  • Змінюють ролик і натягувач, демонтують стару помпу та встановлюють нову.
  • Встановлюють новий ремінь ГРМ (спочатку стрічку заводять за ролик, а потім надягають на шків) із подальшим регулюванням натягу.

Після цього майстри збирають усю конструкцію і заливають охолоджувальну рідину. На фінальному етапі двигун запускають для перевірки коректності його роботи.

Кваліфіковані фахівці компанії «ТУРБО ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» виконують роботи із заміни ременя ГРМ протягом кількох годин (точний час залежить від типу несправності та складності ремонту), тому здебільшого водій може забрати свою машину в день звернення.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Ланцюговий привід ГРМ

Ланцюг ГРМ має те саме призначення, що і ремінь, відрізняється тільки конструкція самого механізму. В цьому випадку зчеплення відбувається за рахунок зубчастих шестерень, а процес нагадує звичайний велосипедний привід. Під час обертання шестерень обертальний момент передається від колінчастого до розподільного валу, синхронізуючи їхню роботу.

Для правильної роботи приводу необхідне точне налаштування за спеціальними мітками. Сам процес описано в усіх посібниках з експлуатації машини. Незважаючи на те, що ланцюг має більший ресурс, ніж ремінь, а також візуально виглядає потужнішим і надійнішим, він також зношується і потребує своєчасної заміни.

Роботи з ремонту та заміни ГРМ повинні виконувати профільні фахівці, які не тільки досконально знають особливості конструкції усієї системи та суміжних механізмів, а й мають великий практичний досвід.

Як зрозуміти, що час міняти ланцюг ГРМ?

За конструкцією виріб нагадує велосипедний ланцюг, тільки він може бути однорядним або дворядним. Міцність на розрив також не йде в жодне порівняння, тому що навантаження від прокручування педалей ногами на велосипеді значно нижче, ніж під час синхронної роботи колінвала та розподільного валу.

Незважаючи на високу механічну міцність, ланцюг ГРМ схильний до зносу, в результаті чого він розтягується, а ланки вже не можуть щільно прилягати до зубців шестерні, що знижує ефективність передачі обертального моменту між валами.

Залежно від якості деталі її термін служби становить від 80 до 250 тисяч кілометрів пробігу.

Існує низка ознак, які вказують на необхідність заміни ланцюга ГРМ:

  • Знижується потужність двигуна. Особливо це помітно під час спроби обігнати іншу машину або підйом угору.
  • На приладовій панелі загоряється напис Check або аналогічна за змістом піктограма.
  • Двигун не тримає холостих обертів.
  • Мотор глухне, а під час його зупинки може бути чути детонацію.
  • Витрата палива збільшується без зміни стилю керування та умов експлуатації транспортного засобу.
  • Двигун троїть, відзначається нестабільна робота циліндрів.

Це загальні симптоми, які можуть вказувати на проблеми з ланцюгом, а також інші несправності, не пов’язані з ГРМ. Щоб з’ясувати точну причину нетипової поведінки автомобіля, потрібна професійна діагностика, яку виконують майстри «ТУРБО ДИЗЕЛЬ СЕРВІС».

Як перевірити технічний стан ланцюга?

У домашніх умовах або в «гаражі у сусіда» перевірити реальний стан ланцюга неможливо через відсутність спеціалізованого обладнання.

Наші кваліфіковані спеціалісти виконують діагностику стану ланцюга за допомогою комп’ютерного сканера, під’єднаного до електронного модуля керування. Якщо під час перевірки механізму ГВП виявляється збій у фазах газорозподілу, це означає, що з ланцюгом проблема. Розшифрування показників сканера відбувається за допомогою ліцензованого програмного забезпечення, що гарантує високу точність і достовірність даних.

Деякі автомобілі мають невелике віконце, через яке можна не тільки візуально оцінити частину приводу, а й перевірити натяг. Для цього потрібно взяти викрутку та з її допомогою спробувати підняти ланцюг над зубцями. Якщо це вдалося зробити — потрібна заміна ланцюга ГРМ через його розтягнення.

Ще один спосіб діагностики — візуальний огляд положення штока натягувача (його максимальне висунення вкаже на проблеми з приводом).

Також існує низка способів перевірки ланцюга на провисання після його зняття з шестірні, але їх використовують лише у випадках, коли попередні методи не вказали на 100% проблему з приводом.

Процес заміни ланцюга нашими майстрами

Як виконують роботи із заміни ланцюга ГРМ і супутніх компонентів системи фахівці компанії «ТУРБО ДИЗЕЛЬ СЕРВІС»:

  • Для забезпечення доступу до механізму знімають частини навісного обладнання кондиціонера, генератора, гідропідсилювача керма та інших пристроїв.
  • Зливають антифриз і демонтують помпу.
  • Застопорюють маховик і вали, вставляючи у передбачені для цього отвори металеві штифти.
  • Для доступу до ланцюга знімають кришку двигуна та мастильний насос.
  • Демонтують весь привід разом із натягувачем і заспокоювачем.
  • За необхідності викручують зірочки розподільного валу для заміни.
  • Надягають новий ланцюг і встановлюють супутні елементи.

На останньому етапі майстри збирають увесь вузол, запускають двигун і здійснюють тестовий прогін машини, щоб переконатися у нормальному функціонуванні ГРМ.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Чому варто замовити заміну ременя або ланцюга ГРМ у нас?

Наші переваги:

  • Бездоганна репутація з 2013 року.
  • Кваліфіковані майстри, сумарний досвід яких становить понад 100 років.
  • Сервісний центр, оснащений усім необхідним сучасним обладнанням для професійної діагностики, налаштування й ремонту ГРМ та інших систем авто.
  • Широкий спектр послуг, серед яких ремонт турбін і двигунів, комплексне техобслуговування та профілактика автомобіля й багато іншого.
  • Гарантія на всі виконані роботи.
  • Чесні конкурентні ціни та прозорі умови роботи без прихованих платежів.

Щоб замовити ремонт ГРМ із заміною ременя, ланцюга та супутніх комплектуючих, залиште онлайн-заявку на сайті або зателефонуйте нашим майстрам за вказаними номерами телефонів.

Контакти