Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Ремонт двигуна в Києві

При замовленні ви отримуєте персонального менеджера який забезпечить максимально швидке виконання всіх необхідних завдань

Замовити ремонт двигуна Ремонт дизельного двигуна в Києві

Скільки коштує ремонт двигуна

Реставрація посадочних місць насос-форсунок
1500 грн / місце
Регулювання зазорів клапанів
від 1500 грн
Заміна розподільного вала
від 3000 грн
Ремонт ГБЦ
від 7500 грн
Капитальний ремонт двигуна
від 20000 грн

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Переваги ремонту двигуна у нас

РЕМОНТ ПІД КЛЮЧ

Ремонт під ключ

Будь-яка робота над двигуном може бути проведена нами під ключ, ми знімемо мотор з вашого автомобіля і встановимо його назад якісним чином.

ДІАГНОСТУВАННЯ

Діагностування

Перед будь-яким ремонтом двигуна нами обов’язково проводиться комплексне діагностування, щоб визначити актуальність ремонту і необхідність заміни деталей.

ВЕЛИКИЙ ДОСВІД РОБОТИ

Великий досвід роботи

За багато років роботи нами було проведено ремонт та діагностика великої кількості різноманітних моторів різного ступеня складності.

Також ми виконуємо

Статистика TDS за 2023 рік

9232

Готових автомо­білів

1421

Ремонтів турбін

11890

Викона­них діагностик

7459

Відре­мон­то­ваних форсунок

Вибираючи нас Ви отримуєте

Персонального менеджера

Системний підхід до ремонту автомобіля

Запчастини в наявності

Завжди знаєте за що платите

Гарантія на роботу та запчастини

Всі форми оплати

Потрібен ремонт двигуна?

Наш спеціаліст Вам передзвонить!

Турбо Дизель Сервіс виконує якісний ремонт двигунів у Києві вже 10 років.

Дизельний двигун – це надійний вибір, адже більшість таких моторів легко переступають рубіж у 400 тисяч кілометрів. Завдяки особливостям паливної системи та зміненому принципу роботи двигуна виробникам вдається досягти більшого ресурсу, ніж у класичних бензинових. Однак, незважаючи на всю надійність і довговічність, рано чи пізно дизельний двигун потребує ремонту.

Признаки поломки двигуна

Серед ознак, з якими часто стикаються водії під час поломки двигуна, особливо популярними можна назвати наступні:

  • Зниження потужності двигуна
    Втрата потужності є характерною ознакою, яка може вказувати на проблеми у паливній або вихлопній системі, або свідчити про несправність двигуна.
  • Розхід пального
    Збільшення розходу пального може бути пов’язане з багатьма проблемами, включаючи неправильне налаштування пальної системи, знос паливного насоса або необхідність у ремонті окремих елементів двигуна.
  • Чорний вихлопний дим
    У відміну від попередніх ознак, чорний дим із вихлопної системи або з-під капота, як правило, свідчить про несправність двигуна.
  • Неочікувана зупинка двигуна
    Якщо двигун вашого авто раптово заглохне, це може стати однією з ознак поломки. Щоб визначити причину, рекомендується звернутися до професійної СТО, щоб уникнути загострення ситуації.
  • Складнощі з запуском
    Старт двигуна не з полобороту – це ознака, яка може говорити як про несправність, так і бути особливістю двигуна конкретної моделі.

Окрім перелічених ознак, також варто згадати перегрів двигуна і високий рівень масла в картері. Кожна з перелічених ознак може вказувати на поломку, але визначити справжню причину зможе лише майстер.

Зверніться на станцію технічного обслуговування Турбо Дизель Сервіс, щоб отримати вичерпну консультацію щодо причин виникнення цих або інших ознак поломки двигуна.

Звернувшись до наших послуг, ви отримаєте повністю справний автомобіль незалежно від ступеня пошкоджень і складності ремонту.

Як проходить ремонт двигуна

Наше СТО Турбо Дизель Сервіс виконує кваліфікований капітальний ремонт двигуна, усуваючи поломки будь-якої складності.

Ремонт двигуна складається з 9 етапів, перелік яких виглядає наступним чином.

Процес ремонту двигуна в Турбо Дизель Сервіс:

  1. Діагностика двигуна

Перш ніж розпочати будь-який ремонт двигуна, наші майстри визначають, які технічні параметри нижче максимально допустимого рівня. Основними параметрами є компресія в циліндрах та тиск моторного масла. Після перевірки можна зробити висновок про зношений вузол двигуна і необхідність його ремонту.

Діагностика двигуна у нас триває від 2 до 5 годин, в залежності від модифікації двигуна та обсягу робіт.

  1. Зняття двигуна

Наші спеціалісти знімають двигун з мінімальним розбором. Це дозволяє зберегти цінний час, оскільки розбірка на знятому моторі виконується набагато зручніше. З двигуна відливаються всі технічні рідини (моторне масло, охолоджуюча рідина). У деяких випадках доводиться знімати двигун разом із коробкою перемикання передач. На деяких автомобілях, залежно від конструктивних особливостей, двигун знімається через нижню частину після зняття підрамника.

  1. Розбірка двигуна

Після того, як двигун встановлено на стенд і очищено від піску і бруду, можна розпочинати розбірку. Знімається паливна система і всі додаткові пристрої. Знімається головка блока циліндрів, масляна піддон, поршні, колінчастий вал. ГБЦ розбирається повністю.

  1. Мийка деталей

Всі демонтовані деталі миються спеціальним розчином. Для якісної дефектовки двигуна необхідно очистити всі деталі від масла, сажі та нагару.

  1. Відбір деталей двигуна

Ретельно вимиті деталі підлягають докладному дослідженню за допомогою вимірювальних приладів. Вимірюються всі розміри на допуски та ступінь зносу. Візуально оглядаються на наявність мікротріщин, задирок, потертостей та подряпин. Рухомі деталі перевіряються на биття. Після докладного дослідження двигуна складається список необхідних запасних частин для ремонту і приймається рішення про необхідність механічної обробки.

  1. Механічна обробка

По-перше, перевіряється головка блока циліндрів на наявність прихованих мікротріщин. Потім розточується плоскість прилягання головки блока циліндрів до блока циліндрів. Міняються направляючі втулки клапанів. Виправляються фаски прилягання клапанів. Далі розточується блок циліндрів під поршні ремонтного розміру. Якщо знос блока не дозволяє розточку під ремонтний розмір – в блок циліндрів вставляються нові гільзи й також розточуються, але вже під стандартний розмір. Обов’язково хонингуємо поверхню циліндрів (наносимо подряпини хрест на хрест). Це необхідно для того, щоб на стінках циліндрів залишалася масляна плівка – забезпечуючи таким чином довговічність поршневої групи.

  1. Збірка двигуна

Після механічної обробки деталі ретельно продуваються, видаляються залишки стружки та технологічних рідин. Нові запасні частини перед установкою змащуються маслом. Обов’язково встановлюються нові ущільнення та сальники. Всі кріплення затягуються, відповідно до інструкції заводу-виробника.

  1. Установка

Встановлюється двигун в порядку, зворотному до зняття.

  1. Обкатка двигуна

Найголовніше після ремонту двигуна – правильно його обкатати. Від того, як ви обкатаєте мотор, буде залежати його термін служби. Протягом перших 2000 км не варто надавати велике навантаження. Не намагайтеся перевірити, наскільки збільшилася потужність та максимальна швидкість автомобіля.

Обов’язково прогрівайте мотор після холодного запуску. Ощадливим режимом для обкатки вважається їзда зі швидкістю не більше 90 км/год і при обертах не більше 2500 в хвилину. Після пробігу 2000 км обов’язково змініть масло і фільтр.

Потрібна консультація?

Наш спеціаліст з вами зв’яжеться

Замовити консультацію

Причини виходу з ладу двигуна

Поломка двигуна – жахливий кошмар для автомобіліста, однак більшість несправностей можна виправити протягом кількох днів. Не варто думати, що будь-яка поломка двигуна відразу означає його ремонт, оскільки насправді існує безліч причин, здатних вивести двигун із ладу.

  1. Першою і, можливо, найпоширенішою причиною, яка може вивести з ладу ваш мотор, є поломка системи запалювання. Автомобіль – це цілісна система, і поломка запалювання, чудовий приклад, щоб довести це. Справа в тому, що якщо система запалювання вашого автомобіля вийшла з ладу, вам не вдасться завести двигун. Однак ремонт системи запалювання – це швидкий і не дорогий процес, тому якщо ви зіткнулися з подібною проблемою – не варто хвилюватися.
  2. Не менш поширеною причиною поломки двигуна є проблеми з системою живлення. У цьому випадку проблема вже набагато серйозніша, оскільки несправності в проводці вимагають багато більше часу на ремонт, ніж поломка системи запалювання. У цьому випадку ваш автомобіль не поїде з місця, поки систему живлення не відремонтують.
  3. Третьою можливою причиною поломки двигуна є дефекти на клапанах, ущільнювальних кільцях та інших витратних матеріалах. Дефекти витратних матеріалів часто стають причиною проблем з запалюванням і загалом негативно впливають на роботу двигуна.

Більшість перерахованих проблем можна уникнути, роблячи періодичний технічний огляд своєю гарною звичкою.

Ремонт двигуна в Турбо Дизель Сервіс

Турбо Дизель Сервіс виконує ремонт дизельних та бензинових двигунів будь-якої складності за доступною ціною.

Ремонт двигуна на дизелі може бути дуже різним через деталі, які необхідно відновити або замінити всередині.

У нашій майстерні ви можете відремонтувати двигун таких марок, як AUDI, BMW, FORD, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Great Wall, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jac, Kia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Ніссан, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Skoda, Smart, Volkswagen, Volvo, Toyota, Suzuki, Subaru, SsangYong, Cummins, DAF, Fiat, Alfa Romeo, Dodge, JCB, Mini, Scania, Caterpillar, MAN.

Для того, щоб дізнатися більше про вартість ремонту двигуна у вашому конкретному випадку, зверніться за консультацією до наших спеціалістів. Ми проведемо діагностику і підготуємо для вас докладний звіт про несправності та роботи, які необхідно виконати.

Контакти