Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Наші майстри сформулювали 12 порад власникам дизельних авто

Сподіваємося, вони принесуть Вам користь:

  1. Як відомо, якість дизельного палива на основній масі заправок залишає бажати кращого, тому корисно хоча б раз на два роки чистити паливний бак, для запобігання передчасному ремонту паливної системи Вашого авто, і форсунки будуть працювати на порядок довше.
  2. Дизельний двигун можна запускати тільки після того, як згасне індикатор свічок накалу. Свічки накалу створюють необхідну температуру в камері згоряння для детонації дизеля.
  3. Бажано прогрівати мотор перед виїздом. Тоді він довше прослужить без капітального ремонту.
  4. Не слід доводити бак до «сухого».
  5. До настання холодної пори року обов’язково провести заміну паливного фільтра. Але, взагалі міняти його не рідше ніж кожні 10 000 км.
  6. Слідкуйте за станом Вашого акумулятора, взимку це дуже актуально. Дизельний двигун має високу ступінь стиснення і компресію, тому на стартер і акумулятор лежить велике навантаження.
  7. Повітряний фільтр повинен бути чистий, особливо якщо ваш агрегат оснащений турбіною. Засмічене повітря може привести турбокомпресор в непридатність і необхідності ремонту турбіни не уникнути. Бруд з повітрям пролітають через інтеркулер і потрапляють в двигун, і цим приносять йому великої шкоди.
  8. Не рекомендується заводити автомобіль, оснащений дизельним двигуном з «штовхача».
  9. Якщо під час руху заглох двигун, не намагайтеся самостійно завести його без попередньої консультації з фахівцем. Отримати її Ви можете зателефонувавши нам.
  10. Ремінь ГРМ не вічний, і його обрив призводить до дорогого ремонту. Не тягніть із заміною ГРМ і виконуйте цю регламентну Роботу вчасно, це буде значно дешевше і принесе набагато менше клопоту.
  11. Якщо дизельний двигун Вашого автомобіля оснащений турбіною, то після їзди на підвищених обертах не слід глушити його відразу, буде корисно дати йому попрацювати на холостих пару хвилин, щоб швидкість ротора знизилася, і він не обертався по інерції після зупинки двигуна.
  12. Ресурс дизельного двигуна безпосередньо залежить від своєчасності, якості і ретельності його технічного обслуговування і регулярності проходження ТО.

Потрібна консультація?

Наш специаліст вам передзвонить!

26.04.21

Демонтаж форсунки SsangYong 2.0 і 2.7

Демонтаж форсунок на машинах марки SsangYong об’ємом двигуна в 2.0...

26.04.21

EGR: чистка, заміна або відключення. Все по поличках

Клапан рециркуляції відпрацьованих газів – це деталь, завдання яко...