Ми працюємо задля перемоги, Слава Україні!

Відмінності приладів комп’ютерної діагностики автомобілів

По-перше, технічне оснащення станцій різне. Існують діагностичні прилади універсального застосування, так звані мультимарокові, які підходять для будь-яких автомобілів. У них використовується одна і та ж технологія діагностики, одні та ті ж інтерфейси. Але у них не завжди у відкритому доступі ті протоколи та дані, які необхідні для пошуку несправностей. Тому що, як правило, мультимарочні сканери досить поверхово роблять комп’ютерну діагностику, знімають поверхневі дані та не пускають діагноста до безлічі перевірок, адаптацій і т.п. операцій, які можуть допомогти в діагностиці та пошуку несправностей.

Чим
Чим відрізняються прилади для комп'ютерної діагностики автомобіля на різних станціях

Якщо ж ми звертаємося на спеціалізовану станцію, наприклад Mercedes, ви не прочитаєте інші марки автомобілів, але марки Mercedes прочитаєте дуже добре. Там буде Star Diagnosis останньої моделі, він буде заходити абсолютно в усі блоки, проводити всі адаптації, всі режими, всі тести, перевірки всіх виконавчих механізмів. Звичайно ж, така діагностика за часом займає більше, та й за вартістю теж. Плюс вартість самого приладу значно вище, ніж вартість китайського універсального сканера, що в принципі теж впливає на формування ціни роботи з діагностикою.

Наприклад, ми використовуємо основні монобрендові скани, такі як Star Diagnosis, Lexia Peugeot Citroen, VAS5054, Vag COM, Geely, BMW, Volvo, Ford VCM. Також у нас присутні універсальні прилади, які можуть досить поверхово, але швидко вважати коди несправностей і подивитися які помилки, наприклад Autel, Autocom, Launch і т.п.

Чим відрізняється комп’ютерна діагностика авто на різних автостанціях:

  1. Різні прилади
  2. Різні фахівці. Якщо людина володіє хорошим бекграундом, хорошими знаннями в діагностиці і ремонті автомобілів, в пошуках несправностей автомобіля, то звичайно ж його нормо-година коштує дорожче, відповідно і діагностика у нього коштує дорожче.
  3. Деяка комп’ютерна діагностика підключається один раз, а в деяких комп’ютер потрібно буде підключити 2, 3, а то і 5 разів. Це в таку ж кратність збільшує час, витрачений на автомобіль і, відповідно, і вартість діагностики. Наприклад якщо 5 датчиків, то і 5 разів потрібно підключати комп’ютер для діагностики.
Чим відрізняється комп'ютерна діагностика авто на різних автостанціях
Чим відрізняється комп'ютерна діагностика авто на різних автостанціях

Комп’ютер у мавпи в руках – це купа металобрухту! Це абсолютно правильне вираження. Крім того, що потрібно мати хороший прилад, який всюди залізе, все шанує і адаптує, необхідно ще й вміти ним правильно користуватися, щоб не нашкодити, не покласти блок або виконавчий механізм. Знання – це сила! Да прибуде з вами сила!

Потрібна консультація?

Наш специаліст вам передзвонить!

26.04.21

Нюанси ремонту турбіни. Які причини поломки та як їх усунути?

Багато сучасних автомобілів все частіше оснащені турбокомпресорами. Це г...

14.02.24

Пробило прокладку ГБЦ, що робити?

Варіації пробиття прокладки (найчастіші): Коли і чому прорив системи від...